Menu Zamknij

Wznowienie bezpośredniej obsługi interesantów

Nieodpłatna pomoc prawnaKierując się potrzebami społeczności lokalnej, ale przede wszystkim uwzględniając i stale monitorując sytuację epidemiologiczną w Powiecie Oświęcimskim, informuję, że z dniem 1 lipca 2021 roku wznowiona zostaje bezpośrednia obsługa interesantów w punktach nieodpłatnej pomocy prawnej i poradnictwa obywatelskiego na terenie Powiatu Oświęcimskiego.

WAŻNE!

Osoby korzystające z nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w punktach mają obowiązek stosować się do reguł bezpieczeństwa wynikających z obowiązujących przepisów prawnych i rekomendacji głównego inspektoratu sanitarnego w szczególności:

  • osoba uprawniona do uzyskania nieodpłatnej pomocy prawnej musi być zdrowa, a na spotkanie do punktu przychodzi bez osób postronnych,
  • w lokalu nie może przebywać osoba chora lub przebywająca z osobą odbywającą kwarantannę, izolację w warunkach domowych albo sama jest objęta kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych,
  • do punktu zakazuje się przynoszenia zbędnych rzeczy za wyjątkiem długopisu i notatnika, konieczna jest dezynfekcja przedmiotów używanych wspólnie, jeżeli nie są to materiały jednorazowe,
  • osoba udająca się do punktu nieodpłatnej pomocy prawnej zobowiązana jest do zakrycia ust oraz nosa, a także do dezynfekcji rąk bezpośrednio przed wejściem do lokalu.

Osoby uprawnione do otrzymania pomocy w zakresie nieodpłatnej pomocy prawnej lub otrzymania nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego dokonują zgłoszeń:

  • za pomocą modułu zapisów publicznych https://np.ms.gov.pl
  • pod numerem telefonu 502 691 995 wz. Starosty
  • adres e mail: npp@powiat.oswiecim.pl

Teresa Jankowska
Członek Zarządu

Scroll Up Skip to content