W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 roku w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2021 roku , poz. 512 ze zm.) oraz komunikatem Rządowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego na temat organizacji pracy urzędów od dnia 6 kwietnia 2021 roku ograniczam wizyty w Urzędzie Gminy w Osieku do minimum. Uprzejmie proszę wszystkich, którzy mają potrzebę załatwienia spraw urzędowych o wybór poniższej formy kontaktu:
- przez ePUAP: /q0i7xp29a5/skrytka
- wysyłając pisma/wnioski na e-mail: gmina@osiek.pl
- telefonicznie: 33 845 82 61 lub 33 84 58 223
- pocztą tradycyjną: Urząd Gminy w Osieku ul. Główna 125 ; 32-608 Osiek
W przypadku sprawy pilnej wymagającej kontaktu osobistego w budynku Urzędu Gminy w Osieku pracownicy będą przyjmować wyłącznie te osoby, które wcześniej umówiły się telefonicznie na wizytę. W takim przypadku proszę o zakładanie maseczek zasłaniając usta i nos, dezynfekcję rąk oraz zachowanie innych środków ostrożności i bezpieczeństwa w tym odpowiedniego dystansu społecznego.
Pisma, wnioski, dokumenty czy informacje z prośbą o kontakt w prowadzonej sprawie można składać do skrzynki podawczej, która znajduje się na parterze budynku przed schodami na pozostałe piętra budynku.
Z poważaniem
Wójt Gminy Osiek
Marek Jasiński