Na postawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022r., poz. 559 ze zm.)
Przewodniczący Rady Gminy Osiek zwołuje na dzień
9 września 2022 roku na godzinę 9.00
SESJĘ RADY GMINY OSIEK
z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie sesji.
- Stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
- Sprawozdanie z realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.
- Informacja o pracy Wójta między sesjami.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXI/198/2017 Rady Gminy Osiek z dnia 7 lipca 2017 roku, dotyczącej zasad udzielania i rozmiaru zniżek oraz zwolnienia z tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla dyrektorów, wicedyrektorów oraz nauczycieli pełniących stanowiska kierownicze w placówkach oświatowych oraz tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć dla niektórych nauczycieli, a także zasad łączenia różnych wymiarów pensum w ramach jednego etatu.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIX/255/2022 Rady Gminy Osiek z dnia 21 marca 2022r. w sprawie pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Oświęcim.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXX/269/2022 Rady Gminy Osiek z dnia 30 maja 2022 roku w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Osiek.
- Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 21 czerwca 2022 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie pozostawienia bez rozpatrzenia petycji z dnia 22 lipca 2022 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie emisji obligacji Gminy Osiek oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany planu budżetu gminy na 2022 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXVIII/249/2021 Rady Gminy Osiek z dnia 29 grudnia 2021 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Osiek na lata 2022-2034.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych z poprzednich sesji.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Informacje.
- Zakończenie sesji.
Sesja odbędzie się w Klubie Centrum w Osieku, ul. Główna 125. Niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę do zwolnienia od pracy zawodowej art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022r., poz. 559).
Przewodniczący Rady
Małgorzata Bańdur