Menu Zamknij

Ogłoszenie Wójta Gminy Osiek

studiumOgłoszenie Wójta Gminy Osiek o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany nr 2 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Osiek wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Stosownie do art. 11, pkt. 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r., poz. 741 z późn. zm.) oraz stosownie do art. 39, ust 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 2373 z późn. zm.) a także stosownie do Uchwały Rady Gminy Osiek Nr XXIV/208/2021 z dnia 25 czerwca 2021 roku w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany nr 2 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Osiek, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany nr 2 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Osiek wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Zmiana nr 2 studium obejmuje:
1)    zmiany na rysunku studium w zakresie:
a)    poszerzenia terenu istniejącego cmentarza, wraz ze strefami sanitarnymi, w miejscowości Osiek, w ramach obszaru nr 1,
b)    poszerzenie terenu usług użyteczności publicznej, w miejscowości Głębowice, w obszarze nr 2,
c)    poszerzenie terenu usług użyteczności publicznej, w miejscowości Osiek, w obszarze nr 3,

wskazanych na załączniku graficznym nr 1, arkusze nr 1, 2 i 3, do wymienionej wyżej uchwały;

2)    zmiany ustaleń tekstowych studium w zakresie:
a)    możliwości lokalizacji zabudowy zagrodowej, dla właścicieli posiadających gospodarstwa rolne, w terenach „R2”,
b)    minimalnych i maksymalnych parametrów i wskaźników urbanistycznych dotyczących geometrii dachów w terenach „MN”, „MM”, „MU”, „U” i „UC”,

w granicach administracyjnych gminy Osiek, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2 do wymienionej wyżej uchwały.

Przedmiotem prognozy oddziaływania na środowisko jest ocena oddziaływań na środowisko w wyniku realizacji zmiany nr 2 studium.

Projekt zmiany nr 2 studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko udostępnione będą w dniach od 31 stycznia 2022 r. do 28 lutego 2022 r. w siedzibie Urzędu Gminy Osiek, w pok. 30, w godzinach od 10.00 do 11.00.

Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany nr 2 studium rozwiązaniami odbędzie się w dniu 28 lutego 2022 r. w siedzibie Urzędu Gminy Osiek, o godz. 10.00.

Zgodnie z art. 11, pkt 8 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 29 i art. 39, ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnieść uwagi do projektu zmiany nr 2 studium i prognozy oddziaływania na środowisko.

Uwagi należy wnosić na piśmie do Wójta Gminy Osiek z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej oraz adresu, a także oznaczenia nieruchomości której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 marca 2022 r.

Uwagi do projektu zmiany nr 2 studium mogą być wnoszone w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Uwagi do prognozy oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone w formie papierowej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.

Organem właściwym w sprawie rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Osiek.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Osiek z siedzibą: ul. Główna 125, 32-608 Osiek, tel.: +48 33 845 82 61, e-mail: gmina@osiek.pl.

2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: e-mail: iod@osiek.pl

3) Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO – w celu wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.

4) Dane udostępniane są wyłącznie podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa.

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres zgodny z Instrukcją Kancelaryjną oraz Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, a następnie archiwizowane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

6) Administrator nie planuje przekazywać Pani/Pana danych do krajów trzecich. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

7) Posiada Pani/Pan:

a)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b)    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c)    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d)    prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

8) Nie przysługuje Pani/Panu:

a)    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)    na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

9) W przypadku zbierania danych niezbędnych do realizacji zadań nałożonych na Gminę podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.

10) Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Urząd Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Załącznik Nr 1 – Tekst zmiany studium 2

Mapy

Prognoza środowiskowa

Mapa

Scroll Up Skip to content