Na postawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2018r. poz.994 ze zm.)
Wiceprzewodniczący Rady Gminy Osiek zwołuje na dzień
13 listopada 2018 roku na godzinę 14.00
SESJĘ RADY GMINY OSIEK
z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie sesji.
- Stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
- Sprawozdanie z realizacji uchwał podjętych na ostatniej sesji.
- Informacja o pracy Wójta między sesjami.
- Wręczenie odznaczeń państwowych „Medal za Długoletnią Służbę”.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych z poprzedniej sesji.
- Interpelacje, zapytania i wolne wnioski.
- Zakończenie sesji.
Protokół Nr XLIII Sesji Rady Gminy Osiek wyłożony będzie do wglądu w biurze Rady Gminy Osiek, na sali posiedzeń przed rozpoczęciem obrad oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Osieku jeden dzień przed sesją.
Sesja odbędzie się na sali WDK w Osieku, ul. Główna 125.
Niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę do zwolnienia od pracy zawodowej art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2018r. poz.994 ze zm.).