Menu Zamknij
budynek urzedu gminy

Urząd Gminy w Osieku

Adres:
ul. Główna 125
32-608 Osiek

Telefony:
33 84 58 223
33 84 58 261

Faks:
33 84 58 124

e-mail: gmina@osiek.pl

NIP: 549-219-74-35
REGON: 072181847

Godziny pracy:

poniedziałek7.00 – 15.00
wtorek7.00 – 16.00
środa7.00 – 15.00
czwartek7.00 – 15.00
piątek7.00 – 14.00
kod qr

Elektroniczna Skrzynka Podawcza na platformie ePUAP: /q0i7xp29a5/skrytka

Wykaz pracowników według działów:

Sekretarz GminyAndrzej Sobeckitel. 33 84 58 261 wew. 126Biuro nr 26, II piętro
Stanowisko ds. obsługi dziennika podawczegoAndrea Drzewieckatel. 33 84 58 261 wew. 107Biuro nr 7, parter
Stanowisko ds. ogólnoadministracyjnych i obsługi Rady GminyIzabella Kubińskatel. 33 84 58 261 wew. 123Biuro nr 23, II piętro
Stanowisko ds. ewidencji ludności i oświatyIwona Górowicztel. 33 84 58 261 wew. 127Biuro nr 27, II piętro
Stanowisko ds. obsługi przedsiębiorców i pomocy publicznejIzabela Gibastel. 33 84 58 261 wew. 112Biuro nr 12, I piętro

Zastępca WójtaMarek Jasińskitel. 33 84 58 261 wew. 124Biuro nr 24, II piętro
Stanowisko ds. planowania przestrzennego i gospodarki gruntamiHalina Pyzatel. 33 84 58 261 wew. 130Biuro nr 30, II piętro
Stanowisko ds. drogownictwa, transportu i gospodarki komunalnejKonrad Makuchtel. 33 84 58 261 wew. 132Biuro nr 31, II piętro
Stanowisko ds. nadzoru budowlanegoMarian Jankowskitel. 33 84 58 261 wew. 131Biuro nr 31, II piętro
Stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycjiRenata Grostel. 33 84 58 261 wew. 125Biuro nr 25, II piętro
Stanowisko ds. ochrony środowiskaAgnieszka Sznajdertel. 33 84 58 261 wew. 112Biuro nr 12, I piętro
Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i obronnychMarek Piechocińskitel. 33 84 58 261 wew. 117Biuro nr 17, I piętro

Skarbnik GminyKrystyna Pytliktel. 33 84 58 261 wew. 118Biuro nr 18, I piętro
REFERAT BUDŻETOWO-PŁACOWY
Stanowisko ds. księgowości budżetowej,
sprawozdawczości budżetowej i płac
Ewelina Kurzaktel. 33 84 58 261 wew. 119Biuro nr 19, I piętro
Stanowisko ds. księgowości budżetowej wydatkówSabina Matyjasiktel. 33 84 58 261 wew. 119Biuro nr 19, I piętro
Stanowisko ds. księgowości budżetowej dochodówMonika Dworniktel. 33 84 58 261 wew. 119Biuro nr 19, I piętro
Stanowisko ds. księgowości podatkowej i komunalnejAnna Kasperczyktel. 33 84 58 261 wew. 120Biuro nr 20, I piętro
Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat lokalnychAneta Nowakowskatel. 33 84 58 261 wew. 121Biuro nr 21, I piętro
REFERAT ROZLICZEŃ JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH
Stanowisko ds. księgowości jednostek oświatowychZdzisława Krupniktel. 33 84 58 261 wew. 104Biuro nr 4, parter
Stanowisko ds. płac jednostek oświatowychTeresa Wandortel. 33 84 58 261 wew. 104Biuro nr 4, parter

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,
sprawy kancelaryjno-administracyjne
Joanna Luranctel. 33 84 58 261 wew. 128Biuro nr 28, II piętro

Zespół Pozyskiwania Funduszy Strukturalnych i InnychAndrzej Sobecki
Renata Gros
tel. 33 84 58 261 wew.126Biuro nr 26, II piętro

Pełnomocnik ds. Bezpieczeństwa Informacji i Ochrony Danych OsobowychMaciej Fudalatel. 33 84 58 261 wew. 111Biuro nr 11, I piętro

Sekretarz Gminy
Andrzej Sobecki
tel. 33 84 58 261 wew. 126
Biuro nr 26, II piętro

Stanowisko ds. obsługi dziennika podawczego
Andrea Drzewiecka
tel. 33 84 58 261 wew. 107
Biuro nr 7, parter

Stanowisko ds. ogólnoadministracyjnych i obsługi Rady Gminy
Izabella Kubińska
tel. 33 84 58 261 wew. 123
Biuro nr 23, II piętro

Stanowisko ds. ewidencji ludności i oświaty
Iwona Górowicz
tel. 33 84 58 261 wew. 127
Biuro nr 27, II piętro

Stanowisko ds. obsługi przedsiębiorców i pomocy publicznej
Izabela Gibas
tel. 33 84 58 261 wew. 112
Biuro nr 12, I piętro

Zastępca Wójta
Marek Jasiński
tel. 33 84 58 261 wew. 124
Biuro nr 24, II piętro

Stanowisko ds. planowania przestrzennego i gospodarki gruntami
Halina Pyza
tel. 33 84 58 261 wew. 130
Biuro nr 30, II piętro

Stanowisko ds. drogownictwa, transportu i gospodarki komunalnej
Konrad Makuch
tel. 33 84 58 261 wew. 132
Biuro nr 31, II piętro

Stanowisko ds. nadzoru budowlanego
Marian Jankowski
tel. 33 84 58 261 wew. 131
Biuro nr 31, II piętro

Stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji
Renata Gros
tel. 33 84 58 261 wew. 125
Biuro nr 25, II piętro

Stanowisko ds. ochrony środowiska
Agnieszka Sznajder
tel. 33 84 58 261 wew. 112
Biuro nr 12, I piętro

Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i obronnych
Marek Piechociński
tel. 33 84 58 261 wew. 117
Biuro nr 17, I piętro

Skarbnik Gminy
Krystyna Pytlik
tel. 33 84 58 261 wew. 118
Biuro nr 18, I piętro

REFERAT BUDŻETOWO-PŁACOWY

Stanowisko ds. księgowości budżetowej, sprawozdawczości budżetowej i płac
Ewelina Kurzak
tel. 33 84 58 261 wew. 119
Biuro nr 19, I piętro

Stanowisko ds. księgowości budżetowej wydatków
Sabina Matyjasik
tel. 33 84 58 261 wew. 119
Biuro nr 19, I piętro

Stanowisko ds. księgowości budżetowej dochodów
Monika Dwornik
tel. 33 84 58 261 wew. 119
Biuro nr 19, I piętro

Stanowisko ds. księgowości podatkowej i komunalnej
Anna Kasperczyk
tel. 33 84 58 261 wew. 120
Biuro nr 20, I piętro

Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych
Aneta Nowakowska
tel. 33 84 58 261 wew. 121
Biuro nr 21, I piętro

REFERAT ROZLICZEŃ JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH

Stanowisko ds. księgowości jednostek oświatowych
Zdzisława Krupnik
tel. 33 84 58 261 wew. 104
Biuro nr 4, parter

Stanowisko ds. płac jednostek oświatowych
Teresa Wandor
tel. 33 84 58 261 wew. 104
Biuro nr 4, parter

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego, sprawy kancelaryjno-administracyjne
Joanna Luranc
tel. 33 84 58 261 wew. 128
Biuro nr 28, II piętro

Zespół Pozyskiwania Funduszy Strukturalnych i Innych
Andrzej Sobecki
Renata Gros
tel. 33 84 58 261 wew.126
Biuro nr 26, II piętro

Pełnomocnik ds. Bezpieczeństwa Informacji i Ochrony Danych Osobowych
Maciej Fudala
tel. 33 84 58 261 wew. 111
Biuro nr 11, I piętro

logo niepełnosprawniOsoby głuchonieme, które chcą załatwić sprawy urzędowe w Urzędzie Gminy w Osieku, proszone są o zgłoszenie tego faktu w sekretariacie urzędu na co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.

Zgłoszenie powinno zawierać wskazanie przez osobę głuchoniemą jednej wybranej metody komunikacji. Wyboru tej metody  należy dokonać z poniższych wariantów:

1. Przesłanie pocztą lub osobiste złożenie pisma/dokumentu na dzienniku podawczym tutejszego urzędu,
2. Przesłanie pisma/dokumentu na numer faksu 33 845 81 24
3. Przesłanie pisma/dokumentu na adres e-mail: gmina@osiek.pl
4. Przesłanie pisma/dokumentu za pomocą platformy e-PUAP,
5. Poprzez strony www.osiek.pl oraz poprzez BIP

Urząd skontaktuje się z osobą głuchoniemą, w sposób, w który został przez nią wybrany, aby ustalić termin realizacji świadczenia. Świadczenie jest bezpłatne dla osoby uprawnionej, będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Z 2011 r., Nr 127, poz. 721 i Nr 171, poz. 1016).

Dodatkowo osoby ze znaczną niepełnosprawnością ruchową są przyjmowane przez poszczególnych urzędników na parterze budynku urzędu po przekazaniu informacji o takiej potrzebie pracownikowi dziennika podawczego.

Scroll Up Skip to content